استخدام شرکت پالایش نفت بندرعباس (مرحله دوم) / برگزاری آزمون 6 و 7 مهر




شرکت پالایش نفت بندرعباس با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولید فرآورده های نفتی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی، در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی خود در واحدهای ستادی/عملیاتی/ مهندسی تعداد 902 نفر از داوطلبان مرد و زن بومی واجد شرایط با توجه به شرایط کاری و عملیاتی در پالایشگاه نظیر نوبتکاری، انجام مستمر تعمیرات روزانه، اضطراری، اساسی و واحد های ستادی...) را صرفا و الزاما از بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کاردانی در رشته های مندرج در جدول (1) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش مطابق قوانین کار و تامین اجتماعی و به صورت قراردادی مدت موقت دعوت به همکاری نماید.


 مهلت ثبت نام تا 20 شهریور 1402 می باشد.

 تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنج شنبه مورخ 1402/07/06 یا جمعه مورخ 1402/07/07 در شهر بندرعباس می باشد.


 حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

 ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ 1402/06/01 لغایت 1402/06/20 با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان به انجام می پذیرد.
 متقاضیان میبایست در مدت زمان فوق، با مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. 
زمان توزیع کارت ورود به جلسه (مشاهده)
 کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ 1402/07/03 لغایت 1402/07/05 از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است.
 لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از برگزاری آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
زمان و محل برگزاری آزمون (مشاهده)
 تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنج شنبه مورخ 1402/07/06 یا جمعه مورخ 1402/07/07 در شهر بندرعباس می باشد.
 حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.
شرایط سنجش افراد و اعلام نتیجه (مشاهده)
 معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون کتبی است.
 انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و دعوت به مصاحبه تخصصی به میزان 2 برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی (کسب حداقل 50درصد نمره آزمون کتبی) با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت میپذیرد.
 تبصره: نمره آزمون کتبی با ارزش وزنی چهل درصد برای دروس عمومی و شصت درصد برای دروس تخصصی محاسبه میگردد.
 تذکر 1: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز شرکت پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد.
 تذکر 2: تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط مینمایند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها